Vänner kommer & går men familj stannar ALLTID....♥

När man hör det av ng annan så bryr man sig inte ! Men när man går igenom det så fattar man saken.. Julia & jag har haft våra "up and downs" men kolla nu, vi är som systrar :) Vet ni vad det är som skiljer folk emellan ? Skvaller !! Det är sååå sjukt att höra skit från en vän som man inte änns gillar ! Julia är inte den som jag "inte gillar" det är en annan persion.. Julia är underbar, annars skulle jag inte lita på henne & ge ut mitt blogg-lösen t henne !Sånna vänner som henne ska man faktiskt haa :) ♥ Tack för att du ALLTID finns där för mig när jag behöver dig sommm mäst♥


Kommentarer
Julia

Ååååå blir så rörd älskarejj världens bästa ´´plast syster´´

Svar: Du vet att jag också älskar dig habibi ♥
1D ladss

2012-07-15 @ 19:37:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LADSSS

Enjoy the roller coaster that is life.

RSS 2.0